Αν τυχαίνει να είσαι ανελέητος γκίκουλας σαν κι εμένα λόγου χάρη, γνωρίζεις πολύ καλά ότι όταν τα  βιντεοπαιχνίδια, οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας και τα κόμικς, προβλέπουν το μέλλον, αυτό δεν είναι ποτέ καλό για την ανθρωπότητα. Ποτέ όμως.

Όλοι είναι σε πόλεμο με όλους για κάποιο λόγο σε κάποιο μετα-αποκαλυπτικό τοπίο, ενώ πολύ συχνά το ανθρώπινο είδος τείνει προς εξαφάνιση, ή είναι υποδουλωμένο σε σατανικά ρομπότ που επαναστάτησαν. Για να μην ξεχνιόμαστε όμως, τα αιμοδιψή ζόμπι και οι σατανικοί ναζί που έχουν νεκραναστηθεί ένα εκατομμύριο φορές στον βωμό της διασκέδασης (έχουμε βίτσια, δεν μπορείς να πεις), είναι επίσης δυο πολύ δημοφιλείς δυνάστες της ανθρωπότητας στα ευφάνταστα σενάρια πολλών βιντεοπαιχνιδιών.

Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει βέβαια είναι το εξής: υπάρχει κάποιος λογικός άνθρωπος εκεί έξω, που όντως παίρνει στα σοβαρά αυτές τις φρικτές απεικονίσεις του μέλλοντος που οραματίζονται κάτι φευγάτοι σχεδιαστές βιντεοπαιχνιδιών; Ή για να το θέσω αλλιώς, θα ήταν εφικτό  ποτέ κάποιο από αυτά τα εφιαλτικά σενάρια να συμβεί στην πραγματικότητα;

Προφανώς και δεν μπορώ να απαντήσω με βεβαιότητα εκπροσωπώντας όλα τα εκατομμύρια των γκέιμερς παγκοσμίως, αλλά υποθετικά πάντα μιλώντας, σαν κάποιος που έχει δωρίσει χιλιάδες ώρες από τη ζωή του στο gaming, η απάντηση μάλλον είναι ότι στους περισσότερους γκέιμερς δεν καίγεται καρφάκι τι μέλλει γενέσθαι. Απλά παίζουν το συγκεκριμένο βιντεοπαιχνίδι για να περάσουν καλά. That’s all, folks.

OK, θα παραδεχτώ ότι δε λείπουν και περιπτώσεις παιχτών όπως αυτών του DayZ, οι οποίοι χρησιμοποίησαν το σενάριο του συγκεκριμένου βιντεοπαιχνιδιού σαν οδηγό εκπαίδευσης και επιβίωσης για την επερχόμενη αποκάλυψη των ζόμπι, την οποία και ανέμεναν εναγωνίως!

Πηγή: Dlcompare

Όπως και να ‘χει πάντως, καλό θα είναι να παραμένουμε ανοιχτόμυαλοι και να μην απορρίπτουμε τίποτα χωρίς λίγο κριτική σκέψη πρώτα. Βλέπετε, έχουν υπάρξει κάποια βιντεοπαιχνίδια που κατά κάποιο περίεργο τρόπο προέβλεψαν τι θα συμβεί στο άμεσο μέλλον.

Όσο απίστευτο και αν ακούγεται παιδιά μου, τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια τα σενάρια κάποιων βιντεοπαιχνιδιών που αφορούσαν σημαντικά γεωπολιτικά γεγονότα, πολεμικές συρράξεις, τρομοκρατικά χτυπήματα, κοινωνικά φαινόμενα και τάσεις στην ποπ κουλτούρα, επαληθεύτηκαν με ανατριχιαστική ακρίβεια. Σε βαθμό που αρκετοί συνωμοσιολόγοι (και όχι μόνο) έχουν θέσει σοβαρά ερωτήματα για το εάν πρόκειται για απλές συμπτώσεις ή για πληροφορίες εκ των “έσω.” Ο Sin Boy (Lil Jesus) τι να λέει επί του θέματος άραγε ; Αυτός θα ξέρει σίγουρα τι παίζει.

Το Pacman Προέβλεψε την Rave Κουλτούρα Μια Δεκαετία Πριν

Το μίνι-αφιέρωμα στα βιντεοπαιχνίδια που προέβλεψαν το μέλλον (ναι, αυτό σημαίνει ότι θα ακολουθήσουν κι άλλα τέτοια άρθρα) θα ξεκινήσει με ένα από τα πιο θρυλικά βιντεοπαιχνίδια όλων των εποχών. Το πρώτο βιντεοπαιχνίδι που έπαιξα ποτέ στην ζωή μου. Ένα παιχνίδι που έχουμε ασχοληθεί ξανά μαζί του εδώ στο Frenzied. O ένας και μοναδικός Pac-Man που παραλίγο να λεγόταν Fuck Μan!

Εκτός από όλα τα βραβεία και ρεκόρ πωλήσεων που έχει σπάσει από την ημέρα της κυκλοφορίας του μέχρι και σήμερα, το Pac-Man έχει άλλη μια άτυπη πρωτιά. Είναι σύμφωνα με τους ειδικούς το πρώτο βιντεοπαιχνίδι στην ιστορία, που εμμέσως πλην σαφώς προέβλεψε το μέλλον.

Ο πρώτος που αναφέρθηκε δημοσίως στην όλη φάση με το Pac-Man, ήταν ένας Βρετανός κωμικός εν ονόματι Μάρκους Μπρίγκστοκ. Ο συγκεκριμένος τυπάς που λέτε είχε πει σε μια stand-up παράσταση του τα εξής,

“Αν όντως τα βιντεοπαιχνίδια έχουν παρενέργειες στα παιδιά που παίζουν σήμερα, τότε θα έπρεπε όλοι εμείς που μεγαλώσαμε παίζοντας Pacman να τρέχουμε μέσα σε σκοτεινά δωμάτια μασώντας ακατάπαυστα ότι χάπι βρούμε μπροστά μας ενώ ακούμε ενοχλητική ηλεκτρονική μουσική, σωστά;”

Και alright, ο Μπρίγκστοκ μπορεί να χρησιμοποίησε τη συγκεκριμένη ατάκα ως μέρος του σόου του για να δείξει τη συμπαράσταση στη σύγχρονη νεολαία που ξημεροβραδιάζεται μπροστά σε μια οθόνη τηλεοράσεως ή υπολογιστή, παίζοντας βιντεοπαιχνίδια. Κάποιος όμως (καλή ώρα εγώ) που μεγάλωνε κατά τη διάρκεια της δεκαετία του 90 θα συμφωνήσει ότι ο Pac-Μan ήταν ο πρώτος γνωστός raver στην ιστορία ρε μπρο.

Όταν το δημοφιλές arcade παιχνίδι έσκαγε μύτη σαν κομήτης πάνω στην γη, πίσω στο μακρινό 1980, η ντίσκο μουσική – αν και βρισκόταν στη δύση της παντοκρατορίας της – κυριαρχούσε στα κέντρα διασκέδασης της εποχής, αγνοώντας πλήρως την ύπαρξη της Rave μουσικής.

H ηλεκτρονική μουσική, άγνωστη στις μάζες μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 80, έγινε ευρέως γνωστή όταν ξεκίνησε να ακούγεται στα underground clubs της Αμερικής και μετέπειτα σε αυτά της Ευρώπης, όπου και γιγαντώθηκε με την μορφή του Rave κινήματος μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 90.

Κατά την πολύχρωμη αλλά και παράλληλα σκοτεινή εκείνη περίοδο, πάρα πολλοί νέοι μετατράπηκαν σε ανθρώπινα Pacman, ενώ αρκετοί έχασαν τη ζωή τους από τα ναρκωτικά της εποχής (κυρίως χάπια), με το Ecstasy να είναι ο βασιλιάς όλων.

Οι νεαροί θαμώνες των clubs ακολουθώντας το παράδειγμα του πρωταγωνιστή του θρυλικού βιντεοπαιχνιδιού, κινούνταν και χόρευαν ακατάπαυστα υπό τους ρυθμούς επαναλαμβανομένης ηλεκτρονικής μουσικής μέσα σε σκοτεινά υπόγεια, εφοδιάζοντας τον οργανισμό τους με όλο και περισσότερα ‘κουμπιά’ και χάπια, όπως ο Pac-Μan καταβρόχθιζε τις τελίτσες στο δικό του σκοτεινό υπόγειο.

Δυστυχώς, δε θα μάθουμε ποτέ αν και ο Pac-Μan έβλεπε και αυτός κύκλους όταν έκλεινε τα μάτια και κοιμόταν. Ή αν γούσταρε να αράζει μόνος του τέλος πάντων. Αν ναι, τότε μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι ότι προέβλεψε το μέλλον με μαθηματική ακρίβεια. Όσοι καταλαβαίνετε τι λέω, πρέπει μάλλον να νιώθετε μια μικρή νοσταλγία. Αθάνατα 90s!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s